Tuesday, July 3, 2012

Majlis Pernikahan Vivy & Fadza di KLGCC

Salah seorang kawan rapat saya dah kahwin..Dia adalah Vivy Yusof dan pemilik FashionValet.net.Vivy adalah seorang kawan yang saya kenal semenjak kami masih bersekolah dulu. Walaupun kami berlainan sekolah tetapi we still keep in touch. Dah lama tak contact dia sebab busy dengan hal amsing-masing,dapat tahu tiba-tiba dia dah nak kahwin. Wow!!! Lepas sorang-sorang yang kahwin. Tak terkira rasanya kawan-kawan saya yang dah kahwin sebab I have so many friends here. Walaupun tak sama sekolah,tak sama umur but still age is only a number. Banyak sangat kawan sama ada yang sama sekolah,yang sama kolej,yang sama umur ke,tak sama umur ke,semua ada..Hehehehehehee...

Ini adalah majlis pernikahan Vivy kat KLGCC.Semuanya putih dan saya rasa Vivy cantik dan manis sangat pada malam itu.Malam itu adalah hari Jumaat,28jun2012. Saya pergi ke KLGCC dengan mama. Saya memilih untuk memakai ringkas je pada malam itu sebab ia hanyalah majlis nikah,jadi tak payah lah ada *blingbling* kan? Nanti nampak over sangat..Hahahahahaa

Ok x agaknyer ni?

Dengan Vivy dan Fadza :)


Hope for the best for both of you :)







0 comments:

Post a Comment